Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 czerwca 2014

INFORMACJA :)

Hejoooo :>> Przybywam do Was z bardzo ważną informacją :D
Wiem , że wcześniej nie można było komentować z anonima ale teraz się to zmieniło ^^
 Kto nie ma konta a czyta mojego bloga proszę o skomentowanie :) Może to być kilka słów...Bo jest to dla mnie naprawdę bardzo , bardzo ważne :333 Z góry dziękuję :) A i jeszcze jedno :D Zmieniłam wygląd bloga :DDD I jak Wam się podoba ? :> Dla mnie nawet ok :] A co do następnego rozdziału...to szczerze mówiąc nie wiem :/ Ostatnio rozdział dodałam jakoś  2 tygodnie temu i od tego czasu nie mam żadnych komentarzy :/ Trochę mnie to smuci ;/// Kiedyś było znacznie więcej , a teraz to jest ledwo 2-3 ;// Jeśli rozdziały mają pojawiać się regularnie czyli co tydzień to pod każdym postem musi być 4-5 komentarzy :D To chyba tyle...Do następnego <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz